Ajajuhtimine ja produktiivsus

See koolitus tugineb viiele olulisele teadmisele.

1.     Kõik edukad inimesed on osavad ajajuhtijad. Nad on hästi organiseeritud ja efektiivsed ning nad oskavad oma aega hinnata ja kasutada.

2.     80% tulemusest saavutatakse 20% tegevusega. Tööde tähtsusjärjekorda panemine on üks edu võti.

3.     Pidevad katkestused alandavad inimese IQ-d kuni kümme palli ja pikendavad tööks kuluvat aega keskmiselt kuus korda. 

4.     Vaimne ja füüsiline seisund määrab soorituse kvaliteedi.

5.     Targalt töötamine on vähemalt sama oluline või isegi olulisem kui kõvasti töötamine.

 

Koolituse sisu

Ajajuhtimise koolitusel saab osaleja vastuse igale alljärgnevale küsimusele.

•  Kuidas saavutada väiksema ajakuluga rohkem?

•  Kuidas vältida olulise tegevuse edasilükkamist?

•  Kuidas järjestada oma tegevusi tähtsuse põhjal?

•  Kuidas seada ja saavutada eesmärke?

•  Kuidas säilitada keskendumisvõimet ja maksimeerida oma ajupotentsiaali?

•  Kuidas vältida katkestusi?

•  Miks on oluline oma tööd planeerida ja kuidas tuleks seda täpselt teha?

•  Milliseid töövahendeid kasutavad kõige produktiivsemad inimesed?

•  Kuidas saavutada töös häid tulemusi, kahjustamata seejuures oma tervist ja eraelu?

•  Millised on suurimad produktiivsuse ja edukusega seotud müüdid?

 

Sihtrühm

Soovitame koolitust nii algajale kui ka edasijõudnule. Suurimat kasu lõikab koolitusest inimene, kes juhib projekte ja haldab pikaajalisi kliendisuhteid.

 

Investeering

Küsi meilt koolituse kohta pakkumist, kirjutades aadressile koolitused@sellit.ee.

Koolitaja

Andres Kiviselg

Koolitaja Andres Kiviselg on ennast tõestanud nii müügiinimese, -juhi kui ka koolitajana. Ta suudab teha kõiki neid asju korraga ja väga kõrgel tasemel.

Andres on ametlikult pärjatud Selliti müügialase musta vööga just eelkõige oma praktiliste oskuste eest: hoolimata tema väga suurest töökoormusest on ilmselt võimatu leida mõnda kolleegi, klienti, õpilast või koostööpartnerit, kes oleks kunagi näinud teda halvas tujus. Andres on ise tipptegija ja – mis veel tähtsam – ta on aidanud tegijaks saada ka teistel.

Sarja koolitustel räägib Andres kaasahaaravalt Selliti koolkonna parimatest praktikatest ning toob ka isiklikke näiteid juhtumite kohta, mis on teda nii karate kui ka müügi musta vööni jõudmisel saatnud.

Koolituse autor Tarmo Tamm on Selliti tegevjuht. Tema kogemuste pagasis on paljude eri toodete ja teenuste müümine nii lõpp- kui ka äritarbijale ning müügijuhi rolli täitmine arvukates projektides. Peale selle on ta müügitoetusagentuuri Promoset (www.promoset.ee) üks asutaja.

Tarmo on töötanud Eesti parimate müügiinimestega, ta on neilt õppinud ja ka ise parimaid koolitanud. Lisaks raamatule „Must vöö müügis“ on ta koostanud müügi e-õpiku „Müügi ABC. Kuidas müüa väiksema vaevaga rohkem?“ ning kirjutanud hulgaliselt artikleid müügi, turunduse, enesearengu ja ajajuhtimise teemal.

Tarmo kogemused arvudes:
• vähemalt 12 eri toote ja teenuse müük;
• müügijuhi roll vähemalt 14 projektis;
• üle 10 000 tooteesitluse;
• vähemalt 2000 müügiolukorra analüüs.