Edu algab sealt, kus lõppeb mugavustsoon

Selliti üks moto on „Edu algab sealt, kus lõppeb mugavustsoon“. Meie tegevust on alati kirjeldanud karmid tingimused, pikad töötunnid ja suur tõenäosus, et klient meid tõrjub. Sellest hoolimata töötame efektiivselt ja produktiivselt ning suudame seejuures oma stressirohket tööd nautida.

Säärase tulemuseni oleme jõudnud tänu headele taktikatele ja töövahenditele, mida saab rakendada peaaegu kõikides valdkondades. 

Koolituse sisu

Tõhusate taktikate ja töövahendite koolitusel saab osaleja vastuse igale alljärgnevale küsimusele.

•  Kuidas saavutada väiksema vaevaga oluliselt rohkem?

•  Kuidas ületada oma hirmusid?

•  Kuidas vältida edasilükkamist ja tegutseda efektiivselt?

•  Kuidas oma tööd rohkem nautida?

•  Kuidas jõuda nn edasiviivasse tsooni?

•  Kuidas murda tagasihoidvaid uskumusi?

•  Kuidas seada endale ja kolleegidele rangemaid standardeid?

•  Kuidas tulla toime tõrjumise ja muude väljakutsetega?

•  Kuidas saada hakkama vaimse ja füüsilise stressiga?

•  Kuidas saavutada kõrgem energiatase?

 

Sihtrühm

Soovitame koolitust nii algajale kui ka edasijõudnule. Suurimat kasu lõikab koolitusest müügiinimene, kuid väga tulusaid ja praktilisi nõuandeid saab ka mistahes teise valdkonna esindaja.

Koolitus ei sobi inimesele, kes ei ole ambitsioonikas.

 

Investeering

Küsi meilt koolituse kohta pakkumist, kirjutades aadressile koolitused@sellit.ee.

Koolitaja

Andres Kiviselg

Koolitaja Andres Kiviselg on ennast tõestanud nii müügiinimese, -juhi kui ka koolitajana. Ta suudab teha kõiki neid asju korraga ja väga kõrgel tasemel.

Andres on ametlikult pärjatud Selliti müügialase musta vööga just eelkõige oma praktiliste oskuste eest: hoolimata tema väga suurest töökoormusest on ilmselt võimatu leida mõnda kolleegi, klienti, õpilast või koostööpartnerit, kes oleks kunagi näinud teda halvas tujus. Andres on ise tipptegija ja – mis veel tähtsam – ta on aidanud tegijaks saada ka teistel.

Sarja koolitustel räägib Andres kaasahaaravalt Selliti koolkonna parimatest praktikatest ning toob ka isiklikke näiteid juhtumite kohta, mis on teda nii karate kui ka müügi musta vööni jõudmisel saatnud.

Koolituse autor Tarmo Tamm on Selliti tegevjuht. Tema kogemuste pagasis on paljude eri toodete ja teenuste müümine nii lõpp- kui ka äritarbijale ning müügijuhi rolli täitmine arvukates projektides. Peale selle on ta müügitoetusagentuuri Promoset (www.promoset.ee) üks asutaja.

Tarmo on töötanud Eesti parimate müügiinimestega, ta on neilt õppinud ja ka ise parimaid koolitanud. Lisaks raamatule „Must vöö müügis“ on ta koostanud müügi e-õpiku „Müügi ABC. Kuidas müüa väiksema vaevaga rohkem?“ ning kirjutanud hulgaliselt artikleid müügi, turunduse, enesearengu ja ajajuhtimise teemal.

Tarmo kogemused arvudes:
• vähemalt 12 eri toote ja teenuse müük;
• müügijuhi roll vähemalt 14 projektis;
• üle 10 000 tooteesitluse;
• vähemalt 2000 müügiolukorra analüüs.