Müügikoolitused kogu tiimile

Oleme pühendanud palju aega sellele, et välja selgitada ja praktikas läbi proovida uue põlvkonna parimate müügiinimeste efektiivseimad taktikad. Need on kõige tänapäevasemad ja tulusamad põhimõtted, mille abil saad inimesi mõjustada.

Seejuures on meil kogunenud ka terve nimekiri nendest taktikatest, mida tuleks vältida, kuid mida paljud koolitajad Eestis kahjuks endiselt propageerivad.

Müügikoolituse autor: Selliti peakoolitaja Tarmo Tamm (raamatu „Must vöö müügis“ autor) 

 

Müügikoolituste sisu

Müügikoolitus on jaotatud kolmeks erinevaks päevaks, mida on võimalik tellida koos või ühekaupa. Koolituse jooksul saab vastuse alljärgnevatele küsimustele.

 

Esimene koolituspäev

Enesehäälestamine ja kontakti loomine

•   Mille poolest erineb musta vöö omanik kõikidest teistest?

•   Kuidas saada üle oma hirmudest?

•   Kuidas vältida edasilükkamist ja tegutseda efektiivselt?

•   Kuidas oma tööd rohkem nautida?

•   Kuidas murda tagasihoidvaid uskumusi?

•   Kuidas müüa toode maha iseendale?

•   Kuidas seada endale ja kolleegidele rangemaid standardeid?

•   Kuidas tulla toime tõrjumise ja muude väljakutsetega?

•   Kuidas jõuda uute klientideni?

•   Kuidas saada otsustajaga jutule?

•   Kuidas vältida müügimehelikkust?

•   Kuidas müüa kliendile iseennast?

 

Teine koolituspäev

Vajaduste väljaselgitamine ja toote esitlemine

•   Kuidas muuta müügitöö endale ja ostmine kliendile
meeldivamaks?

•   Kuidas hoida kokku asjaosaliste aega ja
energiat?

•   Mis on kõige sagedasem viga, mida amatöör teeb?

•   Miks on vestlus parem kui esitlus?

•   Mis vahe on kassiiril ja müügiinimesel?

•   Kuidas leida üles kliendi kuum nupp ja valukoht?

•   Kuidas muuta passiivne vajadus aktiivseks?

•   Kuidas suurendada potentsiaalsete klientide
arvu?

•   Miks on 99% tooteesitlustest mõttetud, igavad
ja väheveenvad?

•   Millele keskenduda, et tootetutvustus oleks
veenev ja meeldejääv?

•   Kuidas eristuda vana kooli müügimehest?

 

Kolmas koolituspäev

Vastuväited, müügi vormistamine (closing) ning lisa- ja järelmüük

•   Kuidas viia klient lühima ajaga positiivse otsuseni?

•   Kuidas lahendada kliendi kõhklusi ja muresid?

•   Miks ei ole hinna alandamine ja soodustuse pakkumine enamasti hea
mõte?

•   Kuidas selgitada välja, kas klient räägib tõtt või pillub
suitsukatteid?

•   Kuidas klienti aidata, et ta ei lükkaks ostu edasi?

•   Millal on müügi vormistamise tehnikad kahjulikud ja müügimehelikud?

•   Miks ei ole agressiivne müük jätkusuutlik ega tõhus?

•   Kuidas maksimeerida ühe kliendi pealt saadavat kasumit?

•   Kuidas vältida ostupohmelli?

•   Kuidas suurendada korduvostude tõenäosust?

 

Sihtrühm

Vahe müügi toimumise ja ärajäämise vahel on õhkõrn. Sageli kipuvad kaalukausiks olema väikesed detailid ning seetõttu võib üksainus teisiti sõnastatud või ajastatud lause tuua kaasa kümnekordse vahe tulemustes.

Julgeme koolitust soovitada nii algajale kui edasijõudnule. Kui müügiinimene saab koolituselt kasvõi ühe uue idee, siis on investeering juba ennast ära tasunud: väikesed muutused võimetes viivad suurte muutusteni tulemustes. 

Koolitaja

Andres Kiviselg

Koolitaja Andres Kiviselg on ennast tõestanud nii müügiinimese, -juhi kui ka koolitajana. Ta suudab teha kõiki neid asju korraga ja väga kõrgel tasemel.

Andres on ametlikult pärjatud Selliti müügialase musta vööga just eelkõige oma praktiliste oskuste eest: hoolimata tema väga suurest töökoormusest on ilmselt võimatu leida mõnda kolleegi, klienti, õpilast või koostööpartnerit, kes oleks kunagi näinud teda halvas tujus. Andres on ise tipptegija ja – mis veel tähtsam – ta on aidanud tegijaks saada ka teistel.

Sarja koolitustel räägib Andres kaasahaaravalt Selliti koolkonna parimatest praktikatest ning toob ka isiklikke näiteid juhtumite kohta, mis on teda nii karate kui ka müügi musta vööni jõudmisel saatnud.

Koolituse autor Tarmo Tamm on Selliti tegevjuht. Tema kogemuste pagasis on paljude eri toodete ja teenuste müümine nii lõpp- kui ka äritarbijale ning müügijuhi rolli täitmine arvukates projektides. Peale selle on ta müügitoetusagentuuri Promoset (www.promoset.ee) üks asutaja.

Tarmo on töötanud Eesti parimate müügiinimestega, ta on neilt õppinud ja ka ise parimaid koolitanud. Lisaks raamatule „Must vöö müügis“ on ta koostanud müügi e-õpiku „Müügi ABC. Kuidas müüa väiksema vaevaga rohkem?“ ning kirjutanud hulgaliselt artikleid müügi, turunduse, enesearengu ja ajajuhtimise teemal.

Tarmo kogemused arvudes:
• vähemalt 12 eri toote ja teenuse müük;
• müügijuhi roll vähemalt 14 projektis;
• üle 10 000 tooteesitluse;
• vähemalt 2000 müügiolukorra analüüs.