Müügikoolitus

Selliti “Must vöö müügis” müügikoolitus on praktiline ja kaasaegne. Pidevalt täienev müügikoolitus käsitleb kõiki olulisi teemasid ning teeb seda veenval ja huvitaval viisil. Vastavalt koolituse tellija soovidele lahatakse kas kogu müügitsüklit või siis just neid faase, mis on parajasti suurimateks pudelikaeladeks.

Oleme pühendanud palju aega sellele, et välja selgitada ja praktikas läbi proovida uue põlvkonna parimate müügiinimeste efektiivseimad taktikad. Need on kõige tänapäevasemad ja tulusamad põhimõtted, mille abil saad inimesi mõjustada.

Seejuures on meil kogunenud ka terve nimekiri nendest taktikatest, mida tuleks vältida, kuid mida paljud koolitajad Eestis kahjuks endiselt propageerivad.

Müügikoolituse autor: Selliti peakoolitaja Tarmo Tamm (raamatu „Must vöö müügis“ autor) 

 

Müügikoolituste sisu

Müügikoolitus on jaotatud kolmeks erinevaks päevaks, mida on võimalik tellida koos või ühekaupa. Koolituse jooksul saab vastuse alljärgnevatele küsimustele.

 

Esimene koolituspäev

Enesehäälestamine ja kontakti loomine

•   Mille poolest erineb musta vöö omanik kõikidest teistest?

•   Kuidas saada üle oma hirmudest?

•   Kuidas vältida edasilükkamist ja tegutseda efektiivselt?

•   Kuidas oma tööd rohkem nautida?

•   Kuidas murda tagasihoidvaid uskumusi?

•   Kuidas müüa toode maha iseendale?

•   Kuidas seada endale ja kolleegidele rangemaid standardeid?

•   Kuidas tulla toime tõrjumise ja muude väljakutsetega?

•   Kuidas jõuda uute klientideni?

•   Kuidas saada otsustajaga jutule?

•   Kuidas vältida müügimehelikkust?

•   Kuidas müüa kliendile iseennast?

 

Teine koolituspäev

Vajaduste väljaselgitamine ja toote esitlemine

•   Kuidas muuta müügitöö endale ja ostmine kliendile
meeldivamaks?

•   Kuidas hoida kokku asjaosaliste aega ja
energiat?

•   Mis on kõige sagedasem viga, mida amatöör teeb?

•   Miks on vestlus parem kui esitlus?

•   Mis vahe on kassiiril ja müügiinimesel?

•   Kuidas leida üles kliendi kuum nupp ja valukoht?

•   Kuidas muuta passiivne vajadus aktiivseks?

•   Kuidas suurendada potentsiaalsete klientide
arvu?

•   Miks on 99% tooteesitlustest mõttetud, igavad
ja väheveenvad?

•   Millele keskenduda, et tootetutvustus oleks
veenev ja meeldejääv?

•   Kuidas eristuda vana kooli müügimehest?

 

Kolmas koolituspäev

Vastuväited, müügi vormistamine (closing) ning lisa- ja järelmüük

•   Kuidas viia klient lühima ajaga positiivse otsuseni?

•   Kuidas lahendada kliendi kõhklusi ja muresid?

•   Miks ei ole hinna alandamine ja soodustuse pakkumine enamasti hea
mõte?

•   Kuidas selgitada välja, kas klient räägib tõtt või pillub
suitsukatteid?

•   Kuidas klienti aidata, et ta ei lükkaks ostu edasi?

•   Millal on müügi vormistamise tehnikad kahjulikud ja müügimehelikud?

•   Miks ei ole agressiivne müük jätkusuutlik ega tõhus?

•   Kuidas maksimeerida ühe kliendi pealt saadavat kasumit?

•   Kuidas vältida ostupohmelli?

•   Kuidas suurendada korduvostude tõenäosust?

 

Sihtrühm

Vahe müügi toimumise ja ärajäämise vahel on õhkõrn. Sageli kipuvad kaalukausiks olema väikesed detailid ning seetõttu võib üksainus teisiti sõnastatud või ajastatud lause tuua kaasa kümnekordse vahe tulemustes.

Julgeme antud müügikoolitust soovitada nii algajale kui edasijõudnule. Kui müügiinimene saab koolituselt kasvõi ühe uue idee, siis on investeering juba ennast ära tasunud: väikesed muutused võimetes viivad suurte muutusteni tulemustes. 

  • /wp-content/uploads/2017/07/imageedit_110_8544151179.jpg
  • /wp-content/uploads/2017/07/imageedit_47_9819475933.jpg
  • /wp-content/uploads/2018/07/TAF_3618.jpg
  • /wp-content/uploads/2017/07/imageedit_58_3041122153.jpg
Koolitaja

Andres Kiviselg

Koolitaja Andres Kiviselg on ennast tõestanud nii müügiinimese, -juhi kui ka koolitajana. Ta suudab teha kõiki neid asju korraga ja väga kõrgel tasemel.

Andres on ametlikult pärjatud Selliti müügialase musta vööga just eelkõige oma praktiliste oskuste eest: hoolimata tema väga suurest töökoormusest on ilmselt võimatu leida mõnda kolleegi, klienti, õpilast või koostööpartnerit, kes oleks kunagi näinud teda halvas tujus. Andres on ise tipptegija ja – mis veel tähtsam – ta on aidanud tegijaks saada ka teistel.

Sarja koolitustel räägib Andres kaasahaaravalt Selliti koolkonna parimatest praktikatest ning toob ka isiklikke näiteid juhtumite kohta, mis on teda nii karate kui ka müügi musta vööni jõudmisel saatnud.

Koolituse autor Tarmo Tamm on Selliti tegevjuht. Tema kogemuste pagasis on paljude eri toodete ja teenuste müümine nii lõpp- kui ka äritarbijale ning müügijuhi rolli täitmine arvukates projektides. Peale selle on ta müügitoetusagentuuri Promoset (www.promoset.ee) üks asutaja.

Tarmo on töötanud Eesti parimate müügiinimestega, ta on neilt õppinud ja ka ise parimaid koolitanud. Lisaks raamatule „Must vöö müügis“ on ta koostanud müügi e-õpiku „Müügi ABC. Kuidas müüa väiksema vaevaga rohkem?“ ning kirjutanud hulgaliselt artikleid müügi, turunduse, enesearengu ja ajajuhtimise teemal.

Tarmo kogemused arvudes:
• vähemalt 12 eri toote ja teenuse müük;
• müügijuhi roll vähemalt 14 projektis;
• üle 10 000 tooteesitluse;
• vähemalt 2000 müügiolukorra analüüs.

Kliendid ja koostööpartnerid

"Olen Sellitiga pikemat aega koostööd teinud ja julgen neid kindlasti soovitada. Meeskond on töökas, nii teoorias kui ka praktikas äärmiselt pädev ning nendega on lihtne asju ajada. Kindlasti suudab Selliti tiim tulla toime väljakutsetega, mis võivad tavalistele koolitajatele üle jõu käia."
Fred Krieger
Scoro Software, tegevjuht
"Selliti koolitajad on ühed parimad, kes on meie ettevõtte töötajaid koolitanud. Terve koolituse aeg oli algusest lõpuni kaasahaarav ja põnev ning mis kõige tähtsam – koolitusest said töötajad praktilisi oskusi, mis võimaldavad koheselt tulemusi saavutada."
Heinar Põldma
Põldma Kaubanduse AS, tegevjuht
"Tänu koostööle Sellitiga oleme suutnud viia oma teenindajad täiesti uuele tasemele. Süsteemne õpe, mida teostatakse individuaalselt, on taganud meile müügitulemuste pideva kasvu ning konsultantide pideva arengu. Kaasaegselt teostatud kontrollostud, paindlikkus ja adekvaatne tagasiside on nad muutnud meie silmis kasulikeks koostööpartneriteks. Koostöös Sellitiga on meil välja töötatud kaasaegne teenindusstandard, mis viib meid kindlasti lähemale meie eesmärgile – et Sangari poes töötaksid Eesti parimad teenindajad."
Märt Vagur
Sangar AS, endine jaekaubanduse müügijuht
"Elus tuleb ikka ette nö madalhetki, mil aku vajab laadimist ja motivatsioon tõstmist. Tarmo on üks neist vähestest, kelle poole sellisel puhul pöörduda. See mees on jõud, energia ning positiivsus- kõik ühes paketis. Soovitan!"
Lauri Luik
XI, XII ja XIII Riigikogu liige
"Selliti tiim tõi läbi professionaalsete müügikoolituste meie töötajatele uusi teadmisi ja aitas leida juhtkonnal paremad töötajate motiveerimise paketid, tänu millele tõusid oluliselt firma müügitulemused."
Kersti Piirmets
Fliis Trade OÜ, tegevjuht
"Mina usaldan inimesi, kes ei tunnista pealiskaudsust ega lepi keskpärasega, kes on valmis võtma aega, süvenema, otsima lahendusi ja need lahendused ka tööle panema. Tunnen Selliti meeskonnast Tarmo Tamme just täpselt sellise tegelasena. Sellit on toonud Eesti koolitusmaailma täiesti uue kultuuri ja lähenemise."
Keit Pentus-Rosimannus
Endine Eesti minister, hetkel Riigikogu liige
"Ootasime parimat tulemust ja saime üle ootuste tulemuse. Eriti hindan seda, et lisaks kokkulepitule aidati ka kandidaatide valikul ja väljaõppel. Samuti meeldis see, et arveldamine polnud tavapärane “raha ette ja kohe”, vaid toimus etapiviisiliselt ja pärast iga etapi edukat lõppu! Supertulemus ja kindlasti soovitan!"
Ingmar Pappel
Interinx OÜ, tegevjuht
"Oleme Selliti teenuseid kasutanud mitmel korral ja koostöö on end õigustanud. Suhtlus sujus väga ladusalt ning koolituskava paikapanemisel kaardistasime koos hetkeolukorra ning koolitusvajadused. Nende pikaajaline praktiline kogemus müügi valdkonnas aitas meil kiiresti üles leida valukohad ning panna kokku retsepti nende lahendamiseks. Pärast koolitusprogammi läbiviimist, mis muu hulgas hõlmas müügikonsultantide juhendamist ka reaalses töösituatsioonis, on meie ettevõtte silmast-silma müügisuuna kasv olnud märkimisväärne."
Aet Viira
MTG/Viasat, endine müügidirektor