Müü lihtsama vaevaga rohkem

Raamatus räägitakse taktikatest ja põhimõtetest, mis on aidanud nii Tarmol, Selliti tiimil kui ka meie koostööpartneritel müügivaldkonnas häid tulemusi saavutada. Edu võti pole lihtsalt rapsimine, vaid targalt töötamine. .

Mõjuta teisi

Eranditult kõik meist puutuvad mingil tasandil müügitööga kokku. Paljud müüvad tooteid ja teenuseid, kuid peaaegu kõik meist müüvad iseennast ning oma ideesid. Olenemata sellest, kas üritad last kasvatada või ülemuselt ametikõrgendust saada, tuleb hea müügi- ja veenmisoskus sulle alati kasuks;

Leia ja hoia sõpru ning armastust

Enne kui saad müüa oma toodet või teenust, pead maha müüma iseenda. Samad põhimõtted, mis kehtivad müügis, kehtivad sageli ka eraelus. Kui tahad uusi suhteid luua või olemasolevate kvaliteeti parendada, leiad raamatust selleks kümneid kasulikke soovitusi;

Ole õnnelikum ja enesekindlam

See raamat on psühholoogia kiirkursus, mis aitab nii ennast kui ka teisi paremini mõista. Peale teiste mõjutamise õpid mõjutama ka iseend, sest raamatus on tutvustatud tippmüügiinimeste tõhusaid praktikaid enesekindluse ja meelerahu saavutamiseks;

Saa miljardäriks

Mis ühendab Bill Gatesi, Warren Buffettit, Marc Cubanit ja Elon Muski? Peale selle, et nad on miljardärid, iseloomustab neid ja väga paljusid teisi superedukaid inimesi julgus võõrastele läheneda, oskus neid veenda ning kindlameelsus jätkata tööd ka pärast esialgseid ebaõnnestumisi. Teisisõnu on nad tugevad müügimehed. Marc Cuban on isegi öelnud: „Müük lahendab kõik probleemid.“
"Suured tänud suurepärase raamatu eest! Tõepoolset kui kätte võtad kohe kuidagi ei saa enam käest panna. Sellist raamatut olen juba päris pikka aega oodanud! Eesti müügimaastik erineb suuresti välismaistest, kuna Eesti inimene pigem pisatab pea liiva alla kui julgeb anda vastuse oma ostusoovist või mitte ostusoovist. Suured tänud! See raamat on minule minu töös küll väga suureks abiks."
Sigve Varik
"Tere, Tarmo! Tahtsin Sind tänada, et sellise raamatu kirjutasid, minu arust oli tegu suurepärase raamatuga. Meie meeskonnas saab sellest raamatust kohustuslik kirjandus."
Sven Abrams
City Property, juhatuse liige
"2 päeva linnast ära ja ongi raamat loetud. Tarmo võtab müügi osadeks lahti ja paneb lõpuks kokku tagasi. Igati kaasahaarav lugemine, mis andis positiivse tõuke algava nädala tehinguid vormistama. Kui ainult üks raamatust saadav kasulik mõte pidavat tegema raamatust hea investeeringu, siis mina jäin ikka päris kõvasti plussi. Kui 224lk kellelegi liiga suur katsumus tundub, siis selle fondi ja tekstipaigutusega tundus see max 210lk! Minu poolt raamatule positiivne soovitus olemas. Müügiinimestel ja teistel huvilistel see juba mööda külgi maha ei jookse. Head lugemist!"
Teet Reinson
Ehton, juhatuse liige
"Hea väljendusoskus ning loogika, põnevad ja teemaga sujuvalt seostatud näited, lihtsad kuid võimsad mõtted oma töösoorituse ja elukvaliteedi parandamiseks. "Must vöö müügis" - mina kiidan!"
Dagmar Reinumägi
Mayeri Industries, turundusjuht
"Jõudsin raamatule ühe ringi peale lugeda. Tekkis üksjagu ahaa momente ja teooriale meeldetuletust. Hea on vahel asjale vaadata teise pilgu pealt- saab nii mõnelegi nähtusele hüpoteesi millest edasi liikuda."
Peeter Vois
"Jõudsin täna Sinu kirjutisega ühelepoole ja emotsioonid on väga positiivsed. Oled tänaseks ilmselt positiivset tagasiside väga palju saanud ja seetõttu ei erine minu jutt suure tõenäosusega palju teiste omast. Mulle hullult meeldis Sinu kirjutamistehnika, läbi mille jäi justkui mulje nagu oleksime Sinuga samas toas ja Sa lihtsalt jutustaksid või räägiksid mulle enda juba kirjutatud ridu, ehk selline personaalne läbiv tonaalsus kogu raamatu vältel. Nagu müügiski, kliendild hindavad personaalsust! Samuti kasutasid läbi raamatu väga häid näiteid nii inimeste igapäeva eraelust, spordist ja samas tõid ka väga häid näiteid kinnitatud eksperimentide ja teaduslike katste osas, mis mulle väga sümpatiseeris."
Gert Karu
"Väga põnev lugemine ka inimesele, kes on täiesti mitte-müügimehelik iseloomult."
Laura-Kristiina Valdson

Tarmo Tamm

Autor

"See raamat on kirjutatud peamiselt selleks, et julgustada inimesi müügitööd karjäärivalikuna rohkem hindama ning samas anda neile ka tööriistad, mille abil oma töös edukam olla."